Wednesday, March 18, 2009

Vodenice

From: zokki76@gmail.com
To: miloshp@yahoo.com
Date: 02.06.2009 17:30
Ćao,
Razmišljao sam dal da ti uopšte kažem ćao ili da odmah krenem da te psujem. Ne znam šta je gore u celoj priči: nedostatak elementarnih uslov za život normalnog čoveka ovde bogu iza tregera, to što moram da lovim signal po avliji da bih poslao mail pa me lokalci gledaju ko boodalu ili što zahtevaš od mene da sedim ovde mesec dana da bih napisao reportažu o nekoj navodno najstarijoj vodenici u Srbiji. Stvarno sam besan na tebe u ovom trenutku i da nisi toliko dobrog učinio za mene u prošlosti već bih te poslao znaš ti gde.
Zoran

From: miloshp@yahoo.com
To: zokki76@gmail.com
Date: 02.06.2009 23:41
Ćao Zoki,
E kad dobijem ovakav mail od tebe uvek se zapitam ko je urednik a ko novinar. No dobro znam da si pod stresom pa ti neću uzeti za zlo. Kontam da si već provalio moju nameru kada su ti domaćini rekli o čemu treba da pišeš. Naravno da te nisam poslao da mesec dana pišeš o nečemu tako banalnom. Ali morao sam da te sklonim iz Bga i od nje. Prevashodno od nje. Sedi tu mesec dana i uživaj u prirodi. Imaćeš vremena da razmisliš o svemu natenane. I niko te neće uznemiravati. Znam da ti sad ne deluje tako ali zahvaljivaćeš mi jednog dana zbog ovoga. Javljaj mi se makar jednom nedeljno da znam da si OK. Vozač dolazi po tebe početkom jula ali ako budeš želeo mogu da mu kažem da dođe i kasnije. Videćemo kako se stvari budu odvijale.
Veliki pozdrav
Miloš

From: zokki76@gmail.com
To: miloshp@yahoo.com
Date: 03.06.2009 00:17
Naravno da sam skontao što si me poslao ovde. Nisam ja budala. Ali kad su mi rekli da ostajem mesec dana.... Dođe mi da krenem pešice natrag. Ali znam da bh se izgubio negde uz put kakve sam sreće i pameti. Zato sam odlučio da te bojkotujem. Neću ništa da radim. Samo ću da žderem i da ležim na verandi. To će biti moja osveta.

From: zokki76@gmail.com
To: miloshp@yahoo.com
Date: 07.06.2009 20:22
Brateeeeeeeeeeeeeeee. Smorio sam se za deset. Kako ovi ljudi izdržavaju ovde. Ovde se apsolutno ništa ne dešava. Mislim da ću sutra da se prošetam do te vodenice. Ali ne da bih tebi udovoljio nego zato što ću inače da odlepim od dokolice

From: zokki76@gmail.com
To: miloshp@yahoo.com
Date: 08.06.2009 19:15
Ćao Šomi,
Nećeš verovati kakvu ću priču da ti donesem. Mislim da smo uboli rudnik zlata. Nije poenta u samoj vodenici već u nekom liku koji sedi a izgleda i živi u njoj. Kasno sam danas krenuo do vodenice ali već imam dva sata snimka razgovora sa Jovanom (tako se zove čiča).Moraću sutra da odem ranije. Odoh da spavam da bih mogao da ustanem ranom zorom.
Veliki pozdrav
Zoki

From: miloshp@yahoo.com
To: zokki76@gmail.com
Date: 08.06.2009 21:38
Ćao Zoki,
Pazi ako smatraš da ima materijala možemo i ceo feljton da napravimo. Vidiš kako imam nos za dobre stvari. Ovde je sve OK. Pozdravljaju te Daca i deca puno. Čujemo se.
Miloš

From: zokki76@gmail.com
To: miloshp@yahoo.com
Date: 09.06.2009 20:37
Ćao Šomi,
Ceo dan sam bio sa čiča Jovanom. Pravo da ti kažem mislim da će biti materijala ne za feljton nego za knjigu. Čovek je toliko pun priča. Neopisivo. Najgore od svega je što iako deluje skroz lucidno i priča savršeno razumljivo, stvari koje priča su toliko neverovatne da ti ne mogu opisati. Kada ga slušam kao da čitam neki dobar roman. Ne baš SF ali neki domaći fantazi. Između ostalog on je ubeđen da je on čuvar ovoga sveta. A da vodenica predstavlja neku vrstu portala između našeg sveta i nekog mnogo mračnijeg mesta. Voleo bih da si ovde da odradimo ovo zajedno.
Pozdrav
Zoki

From: zokki76@gmail.com
To: miloshp@yahoo.com
Date: 09.06.2009 20:39
Zaboravih da ti kažem da poljubiš Dacu i klince od mene

From: zokki76@gmail.com
To: miloshp@yahoo.com
Date: 10.06.2009 18:11
Danas i nisam bio baš produktivan. Čiči nešto nije bilo dobro. A kada sam predložio da prenoćim sa njim u vodenici počeo je da viče na mene i oterao me štapom. Probaću sutra ponovo da pričam sa nijm. Možda bude bolje volje.

From: zokki76@gmail.com
To: miloshp@yahoo.com
Date: 11.06.2009 10:26
Sad već počinjem da se nerviram. Čiča nije sačekao ni da mu nazovem pomoz bog a već je počeo da viče na mene. Izgleda da mu još nije bolje. I danas ću da sređujem beleške.

From: zokki76@gmail.com
To: miloshp@yahoo.com
Date: 12.06.2009 19:51
Jutros su me probudila crkvena zvona. Čiča Jovan je umro. Baš mi je žao što nisam imao priliku da se rastanem sa njim kako valja. Ceo dan ljudi pričaju o njemu. Načuo sam interesantne stvari. Kao na primer da je bio sasvim drugačiji dok nije jednu noć prespavao u vodenici. A onda je postao ovakav kakav je bio. Pokupiću priče od svih koji budu hteli da pričaju. Pa ćemo sklopiti nešto kad se vratim

From: miloshp@yahoo.com
To: zokki76@gmail.com
Date: 12.06.2009 20:43
Ćao Zoki,
Eto nikad se ne zna kad će neko na onaj svet. Pokupi šta još ima od priča. Možemo neku zbirkicu da objavimo. Imaš vremena da središ sve beleške dok si tamo. E da lepa vest. Očekuj još jedno kumče
Miloš

From: zokki76@gmail.com
To: miloshp@yahoo.com
Date: 13.06.2009 13:08
O KUME PA SVAKA ČAST! Sve me više i više sramota što ja tebi još nisam obezbedio makar jedno kumče. Al biće vremena. Izgleda da si bio u pravu što si me poslao ovamo. Godi mi da budem što dalje od vreve. Razmišljao sam i o Sonji dosta. Hvala ti po ko zna koji put što me ovako čuvaš. E dogovorio sam se sa meštanima da mi dozvole da malo preturam po stvarima čiča Jovana. Možda nađem nešto zanimljivo.

From: miloshp@yahoo.com
To: zokki76@gmail.com
Date: 28.06.2009 13:08
Ćao Zoki,
Nema te da se javiš već dve nedelje. Nadam se da je sve OK. Napiši makar jednu reč da se ne sekiram.
Miloš

Form: miloshp@yahoo.com
To: zokki76@gmail.com
Date: 03.07.2009 13:08
Ćao Zoki,
Da ne dolazi sutra vozač po tebe sam bih došao. Stvarno si najgori kad se zadubiš u rad. Ne misliš ni na koga. A mi ovde što se jedemo dal ti je dobro to nikom ništa.
Miloš

Epilog:
- Halo šefe... halo... jel me čuješ?
- Čujem... reci...
- Loš je domet ovde...puca mreža...
- Ma OK je. Slušam.
- E Zoki je izgleda odlepio. Neće da krene sa mnom. Sedi ispred neke vodenice i viče: "Odlazi, ostavi me. Ja sam sada čuvar svetova..." Ne znam šta da mu radim.

No comments: